.....................



سلااااااااااااااااام

امروز داشت همه چیز به خوبی میگذشتا

آخه من نمیدونم برای  داداشم چکار کنم بنده خدا خیلی مشکل داره

ی روز خوبه ده روز حالش گرفته

آخ بنده خدا گناه داره اونم تنهاست ولی کسی درکش نمیکنه

آخه بنده خدا حرفی هم نمیزنه کاری هم نمیکنه ک بگم کاری کرده یا چیزی گفته

فط بی دلیل باید دعوا کنه حرف بشنوه

بخدا ظلمه بخدا نامردیه بخدا حقش نیست

خدایش این رسم روزگار چقدر بده

من بانداشتن و تنها بودن مشکل دارم

داداشم با داشتن و توجه کردن بهش دچار مشکل شده

از نظر من باید ب خودش فرصت فکر کردن بدن البته مستقل باید فکر کنن و کسی رو تصمیمشون

تاثیر نذاره البته میدونم برای هردوتاشون سخته ولی برای باهم بودن باید سختی ها رو تحمل کنن

البته من درحدی نیستم ک بخوام نظرم بدم

ببخشید بابت نظری ک دادم

ولی کاش داداشم رو درک میکرد

آدم بعضی وقتا باید از خودش بگذره و ب دیگری توجه کنه حالا دیگران هرچی میخوان بگن

و ب حرف دیگران کمتر توجه کنن م نذارن کسی تو کارشون دخالت کنه حالا هرکی میخواد باشه حتی اگ من باشم

کاش میتونستم الان پیشش باشم و بغلش میکردم حرفاشو میشنیدم

ولی حیف ک هیچ وقت خدا وقتی ک باید باشم نیستم و کاری نمیتونم بکنم

وای چرا آخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امشب دربارهی خودم فقط ی چیز میخوام بنویسم

وقتی امروز دست داداشم رو گرفتم حالم عوض شد

کاش بتونم براش کاری کنم

ولی از این ب بعد میخوام شاد باشم حالا هر اتفاقی ک افتاده باشه چ خوب چ بد

وقتی داداشم کسی رو نداره

پس حداقل میخوام وقتایی ک بامن هست یکمم ک شده حالش عوض شه ن اینکه بدتر بشه

دیگ نمیخوام بوی پاییز رو بدم

دیگ میخوام برای داداشک برادری کنم حالا چ بمونم چ برم چ باکس دیگه ای باشم چ تنها باش

چ خودم مشکل داشته باشم چ نداشته باشم

وای چهارشنبه رو بگو

من و ی تصمیم مهم

تو زندگیم خیلی تصمیم گرفتم ولی این خیلی فرق داره ولی سره هر تصمیمیم نباشم

ولی سره تصمیم هایی ک باداداشم گرفتم میمونم حالا هرچی باشه

دیگ نمیزارم داداشم طعم تلخ مشکلات رو بچشه

داداشی

کاش میدونستی .........................................





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط احسان در یک شنبه 30 مهر 1391

و ساعت 22:1



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by e.sport ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




یک رنگ بمان حتی اگر در دنیایی زندگی می کنی که مردمش برای پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشن.. ------------------------------------------------- باشــد.قــبــول! مــَن نـمـیـفـهـمـم تــُـو را تــُـو کـه مـیـفـهـمـی مـَـرا بــِفــهــم مـَـن،تــُـو را مــیــخــواهــم ------------------------------------------ 7رازه خوشبختی: متنفر نباش. عصبانی نشو. ساده زندگی کن. کم توقع باش. همیشه لبخند بزن. زیاد ببخش. یک دوسته خوب داشته باش! ------------------------------------------------------ شمع میسوزد و پروانه به دورش نگران ღما که میسوزیم و پروانه نداریم چه کنیم•




احسان




گوهر ناب
fall in love
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتخاب و آدرس e.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 43222
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1