.....................



اینقدر ازش خجالت کشیدم هیچ وقت تو عمرم شرمنده و خجالت زده کسی نشدم

تنها خجالت زده و شرمنده دادشمم

چقدر بهم خوبی میکنه ولی من ی ذره هم نمیتونم جبران محبتاش رو بکنم

بخاطر من چقدر خودش رو ب سختی انداخت

چقدر برای اینکه من رو از تنهایی دربیاره خودش رو ب آب و آتیش زد

کاش میشد ی ذره از خوبیاش رو جبران کنم

خدایا مراقب داداشم و خانووومش باش نذار تو زندگیشون سختی بکشن طعم تلخ جدایی رو بکشن

خدا نذار ازهم جدا بمونن

ای کاش ی کاری ازم برمیومد ک کمکشون کنم

ای کاش میتونستم ی کاری بکنم

تو زندگیم همیشه ضعیف بودم

چون پول نداشتم چون جرات حرف زدن نداشتم

ولی تازه فهمیدم ک پول همیشه خوش بختی نمیاره همیشه باعث دوست داشتن کسی نمیشه

آدم دنیای پول رو داشته ولی نتونه با خانوادت صحبت کنی چ فایده

آخ وقتی تو خیابون آدم ها رو میبینم دلم میگیره

شاید پول نداشته باشن ولی تنها نیستن ب کسی ک دلشون میخواد میتونن عشق بورزن

ولی من چی

هیچی

هیچ کسی رو ندارم

ای کاش ی روزی بتونم همه حرفای دلم رو ب داداشم بگم

ک بدونه خیلی دوستش دارم تنها کسی ک تو زندگیم دارم

آخ ک دیگه نمیدونم چی بنویسم

واااای  نمیدونم چی  بگم

تا آذر هرچی شد شد اگر ن من ومن

دیگ دنبال هیچ کسی نمیرم

دیگ در دلم رو میبند

اگر هم دلم بگه این خوبه میزنم تو دهنش

بهترین راه همیشه مشکل ترینه

منم ک کم مشکل نداشتم اینم روش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط احسان در یک شنبه 7 آبان 1391

و ساعت 21:2



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by e.sport ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




یک رنگ بمان حتی اگر در دنیایی زندگی می کنی که مردمش برای پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشن.. ------------------------------------------------- باشــد.قــبــول! مــَن نـمـیـفـهـمـم تــُـو را تــُـو کـه مـیـفـهـمـی مـَـرا بــِفــهــم مـَـن،تــُـو را مــیــخــواهــم ------------------------------------------ 7رازه خوشبختی: متنفر نباش. عصبانی نشو. ساده زندگی کن. کم توقع باش. همیشه لبخند بزن. زیاد ببخش. یک دوسته خوب داشته باش! ------------------------------------------------------ شمع میسوزد و پروانه به دورش نگران ღما که میسوزیم و پروانه نداریم چه کنیم•




احسان




گوهر ناب
fall in love
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتخاب و آدرس e.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 43223
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1