.....................



بازم سلام.

دیگ از  سلام گفتن خسته شدم.

امروز اصلا نمیتونستم تو چشم دادام نگاه کنم روم نمیشد بهش بگم حالش خوبه یا ن

نمیدونم چرا اینکارا رو میکنم ک آدما ازم دلگیر شن.

نمیدونم .ولی دیگ کنترلم دست خودم نیست.دیگ نمیتونم فکر کنم.

بی اختیار اشکم درمیاد.شب ک شیمی میخوندم جزو وکتاب شیمیم رو از بس گریه کردم آب برداشت.

نمیدونم اگ یکی ببینه بگم چرا اینا اینجوری شدن ای بابا اصلا ب دیگران چ.

مگه من درباره این چیزا ازشون سوال میکنم ک اونا بخوان سوال کنن.

بدبخت کتابام امشبمم جزو فیزیک رو آب برد.اصلا دست خودم نیست وقتی یادش میافتم بی اختیار اشکمم درمیاد.

وای دیگ علاوه بر تنهایی ناامید هم شدم.ای کاش میفهمید چقدر دوستش دارم.خاک برسر من ک هیچ چیزی رو نمیتونم مث آدم نگه دارم.

ب داداشم گفتما کار من نیست .

داداشی دستت درد نکنه بخدا اگ تو نبودی میخواستم چکار کنم.آ خ داداشی ک تو چقدر خوبی.ولی حیف ک نمیتونم خوبیهات رو جبران کنم.

داداشم برام هرکاری کرد ک تنها نباشم همه کاری برام کرد.ولی من خر نتونستم کاری کنم و طبق معمولا گند زدم.

آدم بشو نیستم.ولی علت اینکه تنهام خودمم هیچ کس تقصیر نداره.

ولی آخرش مجبور شدم برم.ای خدا ی بار هم ازت ی چیز خواستیم من رو آدم حساب نکردی.

خدایا ای کاش میشد بفهمه حاضرم براش هرکاری کنم هر کاری بخدا.اینقدر دوستش  دارم ک الان قلبم داره از جاش درمیاد.

هروقت یادش میافتم اشکم درمیاد.اینقدر اشک جلو چشمامو گرفته ک نمیبینم دارم چی مینویسم.

یاد اون ترانه افتادم ک میگفت: آخر ی شب این گریه ها سوی شامو میبره عطر تنت از پیرهنی ک جا گذاشتی میپره.

ولی دیگ آخرین باری بود ک دلم رو ب کسی میدم.میگن بی عاطفه ترین آدما روزی عاشق ترین بودن.

شاید منم بشم بی عاطفه.

ولی اون بنده خدا هم حق داره ب چی من اخ دلش رو خوش کنه.

آخ ک تو این چند روز وقتی اس میداد انگار دنیا رو بهم دادن.بهترین لحظه های عمرم بودن .خدایا برام ی کاری بکن گناه دارم بخدا چقدر تنهایی آخه.

شادم بهتره تنها بمونم اینجوری ب کسی هم آسیب نمیرسونم.

ولی تو این چند وقت ک ایرانم باید سرم رو بندازم پایین برم و بیام ک خدایی نکرده چشمم کسی بهم نخوره .

ولی امیدوارم کسی وابسته من نباشه.ب امید من نباشه.

فکر کنم رفتن بهتر باشه اینجوری از خاطر همه هم میرم اینجوری بهتره.

باید از همین الان ی زندگی دیگ برا خودم شروع کنم.

ی زندگی ک توش فقط خودم باشم و داداشمو خودم و خودم و تنهاییام و عشقم.

اشکم بهم اجازه نوشتن نمیدن.

دیگ نمیتونم بنویسم.






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط احسان در یک شنبه 14 آبان 1391

و ساعت 21:31



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by e.sport ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




یک رنگ بمان حتی اگر در دنیایی زندگی می کنی که مردمش برای پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشن.. ------------------------------------------------- باشــد.قــبــول! مــَن نـمـیـفـهـمـم تــُـو را تــُـو کـه مـیـفـهـمـی مـَـرا بــِفــهــم مـَـن،تــُـو را مــیــخــواهــم ------------------------------------------ 7رازه خوشبختی: متنفر نباش. عصبانی نشو. ساده زندگی کن. کم توقع باش. همیشه لبخند بزن. زیاد ببخش. یک دوسته خوب داشته باش! ------------------------------------------------------ شمع میسوزد و پروانه به دورش نگران ღما که میسوزیم و پروانه نداریم چه کنیم•




احسان




گوهر ناب
fall in love
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انتخاب و آدرس e.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 43222
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1